Egy Facebook üzleti profil kezdetben olyan, mint a Hold. Elhagyatott, kopár, életnek nyoma sincs rajta. A vállalkozók legnagyobb kihívása, hogy ezen a szélsőséges terepen életet csiholjanak, majd ezt az életet hosszútávon, bevételt is termelő módon fenntartsák.

#1 A Facebook Expedíció célja, hogy a vállalkozókat felöltöztesse az életben maradáshoz nélkülözhetetlen szkafanderrel
Avagy kellő elméleti háttértudást biztosít Neked, hogy rátalálj a potenciális vevőidre Facebook segítségével.

#2 A Facebook Expedíció célja, hogy a vállalkozókat felruházza azonnal használható eszköztárral és gyakorlati tudással
Az elméleti tudásodat gyakorlati feladatok segítenek a saját vállalkozásod nyelvére lefordítani. Ezek megalapozzák a magasabb szintű munkádat, olyanokat, mint például a Facebook hirdetések feladása és elemzése, miközben rövid szöveges tippek, videós útmutatók, előre elkészített, Neked már csak használandó vagy kitöltendő sablonok támogatnak a fejlődésedben. Ennek köszönhető, hogy a tanfolyam (expedíció) végére önállóan, marketingügynökség nélkül is képes leszel teljes körűen kezelni a vállalkozásod üzleti profilját.



Kinek szól ez a tanfolyam?

#1 egyéni-, mikro és kis vállalkozóknak
Azoknak, akik saját kezükbe akarják venni a vállalkozásuk online kommunikációját, a Facebook üzleti oldaluk teljes körű kezelését, hogy fejlődjenek és ezáltal növelhessék a bevételüket.

#2 szolgáltatóknak
Azoknak, akik kézzelfoghatóvá szeretnék tenni szolgáltatásukat, bizalmat szeretnének maguk irányában kiépíteni az emberekben.

#3 akiknek még nincs weboldala
Azoknak, akik elsősorban szeretnének egy olyan online felületet (Facebook üzleti oldal) biztosítani, ahol magukról, termékükről vagy szolgáltatásukról hatékonyan információt tudnak felhalmozni és hirdetni.

#4 kereskedelem és marketing területen dolgozó alkalmazottaknak
Akiknek fontos, hogy a közösségi média eredmények tervezhetők, majd érthetően, ezáltal hatékonyan bemutathatók, követhetők elemezhetők és értékelhetők legyenek.

#5 kereskedelmi marketing szakos egyetemistáknak
Akik a gyakorlati vagy első munkahelyük számára profitot generáló elméleti és gyakorlati tudással szeretnék bővíteni a tudásukat a munkaerőpiacra történő lépésüket megelőzően.

#6 közösségi média menedzsereknek, ügynökségeknek
A versenytárs nem ellenség, nyugodt szívvel inspirálódhatunk és tanulhatunk egymástól tisztességes keretek között.



Milyen üzleti célok elérését támogatja a tanfolyam?

[1] Még egyáltalán nem ismert vállalkozás felfuttatását
A tanfolyam segít a vállalkozás célközönséggel való megismertetésében, azaz hogy a vállalkozás rátaláljon az első ügyfeleire, akikből aztán visszatérő vásárlók alakíthatók ki.

[2] Már működő vállalkozás továbbfejlesztését
Azok a vállalkozások, akik a meglévő szolgáltatásaikat átalakítják, vagy reagálnak az ügyfeleik igényeire, így új terméket vagy szolgáltatást szeretnének a piacra vinni a közösségi média segítségével. Önállóan alkalmazható módszereket és eszközöket kapnak a kezükbe.

[3] Meglévő termékek és szolgáltatások értékesítését
A tanfolyam a benne összegyűjtött elméleti és 4 évnyi tapasztalati tudással segít a vállalkozásod ismertségének növelésében és az eladások, megrendelések számának önálló növelésében.



Ha számodra fontos, hogy...

#1 Kiigazodj végre
a számos hirdetői lehetőség, beállítás és elemzési adat között.

#2 Következtetéseket vonj le

a hirdetéseidből származó adatokból, hogy javítsd a hirdetési eredményeidet.

#3 Növeld a havi bevételed
azáltal, hogy több megkeresést, megrendelést, vásárlás leadást kapsz a közösségi médiát által.

#4 Kombinálni tudd
az online és a nyomtatott marketingeszközöket a vállalkozásod fejlődése érdekében.

#5 Jövedelemezővé tedd
Facebook-ot a vállalkozásod számára.

#6
Élhetővé tedd
a Facebook-ot a vállalkozásod számára.

#7 Gyorsan és közértetően tanulj
a vállalkozásodat előre mozdító marketingtevékenységről.

#8 Saját kezedben tartsd
a közönségeddel való kapcsolattartást és a fizetett hirdetések kezelését.



...akkor itt a helyed, mert a Facebook Expedíció célja, hogy

  • az online megjelenésből plussz jövedelmet remélj és ne idő és energiaveszteséget,
  • mérhetővé, így pedig nyomon követhetővé tedd a közösségi média teljesítményeidet,
  • felszámold az elveszettség érzését a marketing teendők és lépések között,
  • megismerd más vállalkozások sikersztoriját, amiből inspirálódhatsz,
  • önállóan kombináld az ingyenes és a fizetett megjelenéseidet, hogy új ügyfeleket szerezz, a meglévőket pedig visszacsábítsd,
  • ha van már üzleti fiókod, akkor képes legyél azt teljes körűen használni,
  • ha nincs üzleti fiókod, akkor képes legyél azt 0-ról felépíteni,
  • meglásd az egyes marketingeszközök közti összefüggéseket és lehetőségeket,
  • szilárd alapokat építs magad alá a vállalkozásodra szabottan,
  • a közösségi média hozzájáruljon a bevételed növeléséhez és stabilizálásához.



Nincs sok tapasztalatom, elkezdhetem én is?

Mindent az alapoktól kezdünk felépíteni, így azok is bátran belevághatnak a tanfolyamba, akiknek még semmilyen tapasztalata sincs a Facebook üzleti jelenléttel kapcsolatban. A tanfolyam a kezdő szintről indul, majd az egymásra épülő fejezetnek köszönhetően éri el a haladó tudás szintet. A haladóbb szintű tudással rendelkezők esetén is fontosnak tartom a 0-ról való építkezést, mert tapasztalatom szerint itt is hiányoznak olyan kulcsinformációk, összefüggések a vállalkozói gondolkodásból, amelyek egy fizetett hirdetés sikerességét alááshatják.



Szerezz tanúsítványt

A tanfolyam hivatalos felnőttképzésnek minősül, így a tanfolyam sikeres teljesítése után a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben (FAR) névre szóló felnőttképzési tanúsítványt állítunk ki számodra. A tanúsítványt elektronikus és nyomtatott, laminált verzióban a megszerzett készségeidet igazoló díszoklevéllel együtt, egy fekete plüssborítású oklevéltartóban kapod kézhez. A készségeket saját vállalkozásod fejlesztéséhez, önéletrajzod további erősítéséhez vagy más vállalkozások fejlesztéséhez tudod felhasználni. A képzés teljesítését igazoló dokumentumaidat a regisztrációd során megadott postacímedre kézbesítjük. Téged természetesen szállítási költség ezért nem terhel.



Mit kapsz tehát a tanfolyamtól?

[+] Elméletre alapozott gyakorlati tudást
amit már a tanfolyam ideje alatt kamatoztatni tudsz a vállalkozásodban.

[+] 15 db elektronikus, nyomtatható segítséget
amelyeket a tanfolyam ideje alatt és után is, nem csak jelenlegi, de új projektjeid megvalósításához is korlátlanul felhasználhatsz.

[+] Felnőttképzési tanúsítványt
azaz az eddig elvégzett iskoláid mellett megjelennek a tanfolyam által megszerzett készségeid is.

[+] 60 napos szakmai támogatást a vásárlást követően,
így amennyiben kérdésed merül fel, akkor lehetőséged van konzultációt igénybe venni telefonon, skypon, e-mailben.



A cseresznye a tejszínhab tetején

Tesztelt tudásanyag
A tanfolyam elméleti és a hozzá kapcsolódó gyakorlati feladatsorai tesztelésen estek át, hiszen a könnyű érthetőség elengedhetlen ahhoz, hogy bármilyen egyéni-, mikro vagy kis vállalkozás adaptálni tudja a módszereket a saját a vállalkozásába.

Nincs időd arra, hogy pazarolj
Azzal, hogy megérted a vállalkozásod fejlődését támogató marketingeszközöket, és megfelelően készítesz elő, kezelsz és elemzel hirdetéseket nem kevés időt és pénzt spórolhatsz meg magadnak és vállalkozásodnak.

Valódi szakértelemmel készült
A tanfolyam kidolgozója több fókuszban más-más szinten foglalkozott kereskedelmi marketinggel az elmúlt 6 évben. Középiskolai technikumi szinten a fogyasztói társadalom és a környezet fókuszban, egyetemi szinten a gazdaság és szereplői fókuszában, munkavállalói szinten kis és középvállalkozások fókuszában, végül egyéni vállalkozói szinten jellemzően az egyéni-, mikro és kis vállalkozások fókuszában.

Te pozitív értelemben vagy más
Az átlagemberrel ellentétben Te magadba, a tudásod gyarapításába akarod fektetni a pénzed, mert tisztában vagy vele, hogy a tudást senki sem veheti el tőled, ami jelen esetben egy olyan befektetési alapot jelent, ami többszörösen megtérülhet.





Üdvözöllek az Expedíción!

Horváth Teodóra vagyok az Ergo Marketingügynökség társalapítója és a Facebook Expedíció tanfolyam kidolgozója, kereskedelem és marketingre specializálódott közgazdász, kreatív kivitelező.

Ugyan az egyetemi éveim alatt az értékesítésre és kommunikációra specializálódtam, ez korántsem jelenti azt, hogy mindez elegendő lett volna ennek a tanfolyamnak a kidolgozásához.

Az egyetemi évek nem arról szóltak, hogy egyetlen eszközt, például a Facebook-ot, mint online marketingeszközt A-Z-ig kiismerjünk. Sokkal inkább a gazdaság kisebb nagyobb szegletéről, az egyes szereplők a befolyásolásáról, az emberi döntéshozás működéséről tanultunk. Olyan dolgokról, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy valaki a „vásárlás” döntést hozza meg. Ezeket az elméleti ismereteket szakemberként a társadalom által legelfogadottabb, legnépszerűbb kommunikációs eszközeire, mint a Facebook-ra kellett adaptálnom.

Ebből kifolyólag a tanfolyam legnagyobb értékét az ügyfeleimmel folytatott közös munkából és a platform használattal töltött masszív 4 évből levont következtetések képviselik, amelyek mind-mind beépítésre kerültek a tananyagba.

  • Tudom, hogy a saját vállalkozása mindenkinek olyan, mintha a saját gyermeke, vagy a legkedvesebb házi kedvence lenne.
  • Tudom, hogy milyen elkezdeni és felfuttatni valamit.
  • Tudom, milyen alkalmazottként felállni és vállalkozóként tovább élni.
  • Tudom, hogy mi segít a kezdtek kezdetén, hogyan lehet tisztán látni és tervezni egy vállalkozás fejlesztését a közösségi médiában.

  • Minden kezdeti nehézségét és örömét ismerem a vállalkozói létnek, hiszen én magam is egy állandó munkahely mellett kezdtem bele a vállalkozásba, ami mára ügynökséggé nőtte ki magát.

    Milliós nagyságrendben forgattam pénzt közösségi média hirdetésekbe, futtattam fel már vállalkozást a 0-ról, tudom, hogy pontosan mi jelent nehézséget egy vállalkozóknak és megalkottam azokat a módszereket, amelyekkel a terheket el lehet oszlatni.



    Mennyibe kerül a tanfolyam?

    A beszállókártyádon minden információt megtalálsz. 


    Regisztrációhoz vagy a tanfolyammal kapcsolatos kérdésed esetén üzenj számunkra az alábbi űrlap segítségével: