Üzleti oldal teljes körű kezelése

Érdekel

Tartalomtervezés közösségi média oldalakra

Érdekel

Facebook és Instragram hirdetések kreatívjának kivitelezése

Érdekel

Facebook Pixel és API integrálása meglévő weboldalba

Érdekel

Közösségi Média bolt létrehozástól a kezelés betanításáig

Érdekel

ÜZLETI OLDAL TELJES KÖRŰ MENEDZSMENT

KÖZÖSSÉGI MÉDIA KAMPÁNYOK KREATÍVJÁNAK TERVEZÉSE



Kinek ajánljuk?
- Annak, aki lapozható galériatípusúhirdetést szeretne létrehozni a célközönsége hírfolyamában, hiszen ekkor egyszerre akár öt darab kreatív tartalomra is szükség lehet.
- Annak, aki videós vagy animált hirdetést szeretne létrehozni, mert az üzenetét szerinte így tudja a leghatékonyabban átadni a célközönségének.
- Annak, aki valamilyen konverziót szeretne elérni és növelni. Értékes konverzó lehet: hírlevél feliratkozások számának növelése, vásárlásások számának növelése, blogbejegyzés olvasottságának növelése, közösségi média nyereményjátékotban résztvevők számának növelése stb.

Eredményes hirdetéshez a hirdetés kreatív tartalmát a közösségi média felület különféle nézeteire optimalizáltan szükséges létrehozni. A kreatív tartalmat ekkor az asztali és mobilos megjelenésének különböző eseteire optimalizáljuk, azaz más-más felbontásban, elrendezésben készítjük el ugyanazt a kreatív anyagot. (Messengeren, oldalsávban, hírfolyamban, 24 órás történetben megjelenő nézet stb.)

Mit tartalmaz az ár?

-Személyesen, e-mail vagy telefonos úton történő egyeztetést a pontos igények megismerése érdekében.
- Kreatív és grafikai munkát.
- Ha néhány apróságon módosítanal, azt kétszer díjmentesen megteheti.
- Jogtiszta képi, videós, hang és grafikai anyagok felhasználását a kreatív tartalmak elkészítéséhez.
- Meglévő képi és videós anyagai vágása és szerkesztése.

Mit nem tartalmaz az ár?
Nem tesszük közzé és nem adjuk fel hirdetésként Ön helyett a közösségi média felületein.


KÖZÖSSÉGI MÉDIA REMARKETING MEGOLDÁSOK


BOLT LÉTREHOZÁSA ÉS SAJÁT WEBOLDALLAL TÖRTÉNŐ ÖSSZEKÖTTETÉSE

Mennyi idő alatt lehetséges megoldani?
Maximum 5 munkanap, amennyiben a webtartományának igazolási folyamata során nem ütközünk akadályba (például Facebook szerint azüzleti profilja, valamint a weboldala valamely feltételnek, szabályzatnak nem tesz eleget, vagy valamely esetben akár szabályt is szeg).

Mit tartalmaz az ár?
- A bolt létrehozásához szükséges profil feltételek teljesítését.
- A bolt létrehozását és testreszabását.
- Maximum 25 termék manuális felvitelét és termékadatlap kitöltését a boltban.
- Akadályelhárítás esetén mérnökinformatikus bevonását.
- Kapcsolattartást a weboldalának fejlesztőjével.
- A bolt közzétételét követően gyakorlati útmutató a bolt jövőbeli kezeléséhez. (termékek feltöltés, törlése, katalógushirdetés létrehozása.)

Meg kell adnom a Facebook belépési adataimat a munkához?
Nem. Az Ergo Marketingügynökség, Facebook profiljával partneri kapcsolatba lép Önnel. Miután elfogadta a partneri együttműködéstjogosultságot ad számunkra a feladatok elvégzésére. A munka végeztével a jogosultságot visszavonja tőlünk, így később már nem tudjukkezelni a vállalkozása Facebook oldalát. Ehhez a folyamathoz egy személyes találkozó alkalmával körülbelül 30 percre lesz szükség és egylaptopra, asztali számítógépre amelyen be van jelentkezve üzleti profiljába.

Mivel készüljön elő?
Szükség lesz a webtartománya ellenőrzéséhez a weboldala fejlesztőjének elérhetőségére és tárhely szolgáltatójának megnevezésére.Figyelem, ha nem áll rendelkezésre termékleírás, akkor a marketing-szövegírásért 3Ft/karakter díjat számítunk fel.



FACEBOOK PIXEL ÉS API ÖSSZEKÖTTETÉS
Kapcsolatot építünk ki a weboldaladon keletkező marketing adatok és a Facebook szolgáltatásai között. Ezzel a beállítással olyan Facebook felhasználóknak tudjuk később a hirdetéseit megmutatni, akik már vásároltak vagy megtekintettek valamilyen tartalmat a weboldaladon, vagy olyanoknak, akik a vásárlási folyamat valamely pontján visszafordultak, nem hajtották végre a fizetést, vagy a hírlevélfeliratkozást, vagy akik korábban kérdéseket tettek fel a weboldalán elhelyezett Facebook chat modulban. A maximális eredmény érdekében a Facebook Pixel-t és a Konverzók API-t együtt egymást kiegészítve kell alkalmazni.

Előnyök megnevezése:
- Nagy valószínűséggel csökken az egy értékes műveletre (pl.: feliratkozás hírlevélre, vásárlás stb.) jutó egységköltség (hirdetésiköltség), azaz egy vásárlót olcsóbban lehetséges megszerezni.
- Nagy biztonsággal optimalizálhatók a hirdetések, hiszen sokkal több és megbízhatóbb adat áll rendelkezésre a célközönségéről.
- Egyértelművé válik, hogy melyik hirdetés milyen mértékben járul hozzá az értékesítéshez.



FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
A szolgáltatások igénybevételéhez hivatalos megrendelőt várunk e-mail-es úton, majd alkalmi, vagy folyamatos teljesítésű szerződéskötésére van lehetőség.

A feltüntetett árak nettó és bruttó értéke is azonos. A szolgáltatás nyújtója AAM - Alanyi Adómentes, így nem kerül áfa felszámításra.