Landing oldal

Érdekel

Business oldal

Érdekel

Webshop

Érdekel

KINEK AJÁNLJUK A „LANDING” TÍPUSÚ WEBOLDAL VÁLASZTÁSÁT?
Annak, aki:
1. Egy olyan oldalt szeretne, amely helyette tud beszélni a vállalkozás által képviselt értékekről, annak szűk szolgáltatás,- vagy termékpalettájáról,árlistájáról, a gyakran felmerülő vásárlói kérdésekre adott válaszokról, hogy ezzel időt és energiát spóroljon meg.
2. Ajánlatkéréseket szeretne fogadni egy egyszerűen kitölthető és elküldhető űrlap segítségével.
3. Időpontfoglalásokat szeretne fogadni egy egyszerűen kitölthető és elküldhető űrlap segítségével.
4. Nem rendelkezik sok képi és szöveges anyaggal, így nincs igazán szüksége aloldalakra.
5. Kapcsolatfelvételi lehetőséget szeretne biztosítani a vállalkozása iránt érdeklődő felhasználóknak, fel akarja tűntetni az egyes közösségi médiaelérhetőségeit, mint közösségi bizonyítékait.
6. Fizikai boltjába akarja irányítani az érdeklődőket Google navigáció segítségével.
7. Egy adott hirdetési kampányhoz igazított érkezési oldalt szeretne létrehozni.

KINEK AJÁNLJUK A „BUSINESS” TÍPUSÚ WEBOLDAL VÁLASZTÁSÁT?
Annak, akinek:
1. Termékpalettája vagy szolgáltatáspalettája már szélesebb, ezért több aloldalra van szüksége a részletes szolgáltatás,- vagy termékismertetőkelkészítéséhez.
2. Több és tartalmasabb galérianézetre van szüksége.
3. Akik még nem szeretnének webshopot, a megrendeléseket e-mail-es úton várnák.
4. Szeretnének blogbejegyzéseket, híreket írni, rendszeresen megszólalni weboldalukon.

és, vagy:

5. Cikkeket kapcsolnának naptárhoz, a naptárszintű esemény visszakeresést is lehetővé tennék a felhasználóknak.
6. Bejelentkezési lehetőséget biztosítanának a weboldalon a felhasználóknak (pl. VIP csoporthoz)
7. Hírlevelet küldene a rendszerből.


KINEK AJÁNLJUK A „WEBSHOP” TÍPUSÚ WEBOLDAL VÁLASZTÁSÁT?
1. Éttermek számára, akik a Wolt és Foodpanda használata mellett további bevételhez szeretnének jutni havidíjak nélkül.
2. Kereskedők számára, akik nagy mennyiségű árut szeretnének online értékesíteni.
3. Akik számára fontos, hogy a vásárlók online vagy utánvétes módszerrel is tudjanak fizetni a termékekért, szolgáltatásokért.
4. Szeretnének egy-egy folyamatot nyomon követni (pl.: kiszállítás alatt)
5. A rendelés leadást nyitvatartási időhöz szeretnék kötni.
6. Szállítási szabályokokat használnának. (pl.: körzetenként eltérő kiszállítási díj)
7. Szeretnének címkékkel segíteni a vásárlóiknak a keresésben. (pl.: csirkehúsok, marha vagy ékszerek, pólók stb.)
8. Egyszerre több munkatárs is dolgozna a rendszerben, így fontos a felhasználóbarát felület és a jogosultsági szintek megléte. (pl.: az üzlettulajdonosmást lát, mint az alkalmazott)
9. Készletstatisztikákra van szükség a heti, havi, és éves eredmények gördülékenyebb értékeléséhez.
10. Tájékoztató blokk generálására lenne szükség a futárok számára. (pl.: étel vagy GLS futár)
11. GLS csomagküldő szolgáltató integrálására van szükség.
12. Szeretnének visszajelzéseket, értékeléseket gyűjteni weboldalukon értékelőcsillag/komment segítségével.


Milyen lépések mentén készül el weboldala?

1. Igényei megismerése és szerződés kötése.
2. A megismert igények alapján felépített weboldal drótváz/skicc bemutatása.
3. Elfogadott drótváz/skicc alapján elkészült webdesign bemutatása. (Avagy mit fognak látni és tapasztalni a felhasználók, ha a weboldaladraugranak, azaz a felhasználói élmény és felület bemutatása.)
4. A webdesign életre kel, avagy azt a weboldaladat kiszolgáló CMS rendszerre adaptáljuk. A weboldalt csak Ön és az ügynökség tudja ekkor megtekinteni a tesztszerveren. A weboldal itt készen áll az élesítésre.
5. Élesítés. A weboldalát bárki megtekintheti.

Mennyi idő alatt készül el weboldala?
Landing és Business típusú weboldalak 4-6 -hét.
Webshop típusú weboldalak 6-8 hét.

Szükséges előleget fizetnem?
Igen. Az előleg minden esetben a teljes kivitelezési díj 40 %-a. Az ennek megfelelő összeget szerződésben rögzítjük, és az ügynökségbe történő beérkezését követően veszi kezdetét a weboldalfejlesztés.

Mit kell Önnek tennie, hogy gördülékennyé tudja tenni a weboldala elkészülésének folyamatát?
1. Küldje el a meglévő arculati anyagait. Ha nincs ilyen, akkor kérje a “logókészítés” vagy a “kis arculattervezés” szolgáltatásunkat.
2. Válassza ki az Ön számára megfelelő domain nevet. (www.vallalkozasaneve.hu) Ellenőrizze, hogy a választott nevet már használja-e valaki:https://www.domain.hu/
3. Gyűjtse össze impresszum adatait egy Word dokumentumban. Weboldaltulajdonosként kötelessége feltüntetni.
4. Készítse el, vagy jogi szakember segítségét igénybe véve készíttesse el adatvédelmi dokumentációját.
Weboldaltulajdonosként kötelességefeltüntetni. Marketingügynökségünk webjogászokkal is együttműködik, ha igényt tart rá, egyedi árajánlat alapján elkészítjük GDPR vagy ÁSZF dokumentumát. A részletekről tájékozódjon itt.
5. Írja, gyűjtse össze a weboldalának pontos tartalmi elemeit (például menüpontok és szövegezésük, menüpontokban használni kívánt képek).Amennyiben nem szeretne szöveget írni, akkor válassza “marketing szövegírás” szolgáltatásunkat. Amennyiben pedig nem állnak rendelkezéséreképek, jogtiszta stock fotókat biztosítunk.



SZOLGÁLTATÁSUNK ELŐNYEI

Az általunk készített weboldalakat saját fejlesztésű CMS rendszer szolgálja ki, mely így a következő előnyöket jelenti számodra:

  • Nehezen támadható rendszer.
  • Később könnyedén bővíthető új funkciókkal.
  • A-tól Z -ig a Te egyedi igényeid szerint fejleszthető.
  • Üzemeltetése, tartalomfrissítése az átadást követően nem igényel informatikai tudást, vagy szakembert.
  • Saját maga végezheti a tartalomfrissítéseket a weboldalhoz tartozó felhasználói felületen, melyhez a munka végeztével oktatóanyagot biztosítunk.


A feltüntetett árak nettó és bruttó értéke is azonos. A szolgáltatás nyújtója AAM - Alanyi Adómentes, így nem kerül áfa felszámításra.